Google+

donderdag 26 juli 2012

over mob en pannelap

Een beetje reclame maken, is altijd leuk :), zeker voor mijn eigen blog.
Ik zie bij het snuffelen door blogs van andere haaksters regelmatig dat ze ook met camper of caravan erop uit trekken, vind ik dan nog extra interessant natuurlijk want wij hebben ook een camper oftewel mobilhome zoals we hier vaker zeggen, onze mirage, kortweg mob genaamd.
Hier dan de reclame: ik heb nl ook een blog met onze reizen en die vind je hier.

De foto met het hoedje is genomen aan zee waar mijn vriend woont, we logeren dus meestal een beetje om de beurt bij mekaar maar veel thuis zijn we naar 't schijnt niet.

Gisteravond hier aan zee ook nog gauw iets gehaakt, een pannelap (patroon vond ik hier) want de andere zijn vuil en mogen mee naar Mechelen morgen waar de wasmachine wacht.


4 opmerkingen:

  1. wat een leuke pannen lap zeg

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi met dat relief erin!ik wil eigenlijk ook 2 setjes pannenlappen gaan haken voor een tante en nicht in Australie,vandaag of morgen maar eens aan beginnen denk ik,dat kan n.l lekker als brievenbuspost verzend worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat is en leuk patroon voor een pannenlap!
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo,
    vind het een hele leuke pannenlap,doet me een beetje aan een wafeltje denken.Veel succes nog met je blog;
    lieve groetjes
    elfje

    BeantwoordenVerwijderen