Google+

zondag 9 september 2012

is it a bird, is it a ...

Amai, die zeehond is een raar geval, hij is zo goed als af, alleen nog wat afwerking zoals ogen en neus en dan ook 'het rokje' waarvan ik eigenlijk denk dat het een hoepel moet voorstellen, 't is tenslotte een 'trained' seal volgens het patroon.
Niemand ziet er een zeehond in, eigenlijk komen ze met gokken niet verder dan een vreemde vogel....

Ik denk wel dat ik ga proberen een echte hoepel te maken, dus een lange smalle rechte boord in een cirkel vouwen en opvullen terwijl ik em vastnaai.

Mijn ventje zeurt al een tijdje over de kale kussenovertrekken van de kussentjes in onze zetel, elke keer in een woonwarenhuis wijst ie op mooie kussen en elke keer zeg ik dat ik er zelf wel ga haken :).
En daar ben ik nu eindelijk mee begonnen, 9 Grannys per kant, kleuren aangepast aan de zetel zelf, dat wordt het eerste kussen:
Het idee is 8 grannys zoals deze, heb er ondertussen al 7 gemaakt en dan in het midden een omgekeerde.
Het patroontje van de granny haalde ik hier.

Daarna ben ik van plan van nog een paar kleuriger kussens te maken, dit patroon bvb staat op het lijstje.

Groetjes, geniet maar allemaal van het zonnetje, dat ga ik nu ook doen :)




2 opmerkingen:

  1. Ohhh ik ben een Tilda pop aan het haken en manlief dacht van het begin dat ik met een eierdop bezig was,ha,ha...alles komt uiteindelijk goed als het helemaal af is toch?!!?

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meestal wel ja :).
    Zal wel nog ff duren , ben nog niet verder geraakt ondertussen.

    BeantwoordenVerwijderen