Google+

zondag 2 september 2012

Knabbel en een beetje update

Deze vond ik zo leuk dus die wilde ik ook wel eens proberen, dat was helemaal in het begin dat ik terug begon te haken.
Ik had toen enkel nog maar het begin van een aapje gemaakt maar verder niks ervaring met amigurami.

Het is dus heel traag gegaan, je kon er hier al eerder iets van zien bij het berichtje over alle K's,  maar eindelijk is ie af. Eentje van de twee dus he, niet te veel ineens verwachten hoor. De 2de komt ooit nog wel...


Ik ben er eigenlijk niet helemaal tevreden mee maar het had erger gekund, hij lijkt er in elk geval op en daar heb ik lang over getwijfeld tijdens het haken :)
Eigenlijk vind ik nog altijd het in mekaar zetten een vreselijk werkje maar de beestjes zijn allemaal toch zo leuk. Ik ben dan maar op zoek naar amigurami met zo weinig mogelijk verschillende onderdelen, als je me hiermee kan helpen, graag hoor, geef je linken hier maar door :)
Op het moment ben ik met deze zeehond al begonnen, lijkt nogal mee te vallen ook al is de vorm van het lijfje wat raar maar dat betert hopelijk wel weer als alles ineen zit.

De kata squares liggen er op het moment maar een beetje verloren bij, in de wibra hier is de grijze saskia die ik oa gebruik niet meer in voorraad, gelukkig nog wel de andere kleuren en hopelijk hebben ze dat grijs nog wel elders want zoveel vierkantjes heb ik nu ook weer nog niet en het deken voor de mobilhome moet toch wel ietsje meer verwarmen dan mijn knieën.

Verder ben ik hartjes aan het haken, naar een modelletje van het internet ergens maar heb het al verschillende keren aangepast opdat de vorm naar mijn zin zou worden. Foto's volgen nog wel want er hoort ook nog wat uitleg bij maar dat moet ik nog es allemaal goed opzoeken.


Groetjes






Geen opmerkingen:

Een reactie posten