Google+

vrijdag 22 februari 2013

Hartje

Ik ging de mob dus versieren met hartjes voor Valentijn maar aangezien ik moest wachten tot we internet hadden om het patroontje op te zoeken, ben ik er wat laat aan begonnen.
Het patroontje vind je hier op Ravelry. Ik vind dit een heel mooi patroon, je begint eigenlijk in het midden van 1 kant te haken en hebt direct mooi de vorm doorheen het hele hartje.

De 13de 's avonds had ik 1 hartje dus een slinger ofzo dat zat er niet echt meer in maar ik kreeg wel een idee, 2 hartjes op elkaar, beetje opgevuld en met een randje aan elkaar gehaakt.
's Morgens sta ik altijd als eerste op en zet koffie, in de mob (camper) is er dan toch niet veel te doen dus ben ik maar direct aan het 2de hartje begonnen en tegen dat de koffie klaar was, was dat ook half af.
In elk geval om een lang verhaal kort te maken, tegen dat we gingen vertrekken om een stukje verder een stadje te bezoeken, moest alleen het randje er nog rond.
Voor de opvulling moest ik wel een beetje creatief zijn want ik had geen kussenvulling meegebracht, even de kasten doorzocht en daar lag een pakje met doekjes om het dashboard te reinigen. Bij het openen van dat pak was ik niet rap genoeg geweest en had mijne vriend dat dus al open, en als er nu 1 ding is dat ie niet kan, dan is het verpakkingen openen, ipv de handige hersluitbare clip gewoon open te doen, had ie de hele zijkant er af geknipt zodat die nu na een maand of twee al helemaal droog waren maar wel heel zacht dus ideaal om het hartje mee te vullen.

Terwijl we reden het randje gehaakt en tegen dat we op onze bestemming waren, stond het hart te pronken op het dashboard.
's Avonds nog vlug een lusje eraangehaakt en toen kon het aan de kast boven de zithoek.
Toen ik daarnet de foto nam, viel me wel een foutje op,  ik zie het nu ook gewoon op de foto, links halverwege in het randje heb ik een stokje te weinig gehaakt dus die bobbel is ietsje kleiner. Nu ja, 't was toch leuk :)

Van de week waren we aan zee, eerst  paar dagen bij mijn vriend thuis voor we hier naar mij thuis kwamen en daar ga ik altijd even langs in den Action.
Action Middelkerke is een 8km van bij hem en de Colruyt is daar vlakbij dus meestal 2 vliegen in ene klap en van bij mij naar den Action in Lier is het toch wel een  15km denk ik en veel drukker, ik moet daar ook verder ni echt zijn, alhoewel ik wel regelmatig in Duffel passeer.
Nu ja, ik heb daar van de week iets plezant gekocht, onnozel waarschijnlijk maar ik vind dat echt een plezant spulleke :
Ne coole kikker !
dat linkse oogske kunde omhoog trekken en dat is ne rolmeter :)

Voilà se, dat was het voor vandaag, ik ga zo vlug als mogelijk, dat wil dus zeggen als ik er tijdens den dag als er een beetje licht is buiten, aan denk, mijn zeshoekgrannyvest (nu ja, stuk ervan) fotograferen en ook de 2 boeken die ik op reis heb gelezen, de volgende keer neem ik er meer mee zenne.

Groetjes van An




Geen opmerkingen:

Een reactie posten