Google+

woensdag 13 februari 2013

Vlug vlug

Even eens iets laten weten :)
Ik zit op het moment in ons mobje (=mobilhome of camper) met een beperkte hoeveelheid internet.
We zijn al een week of 2 weg en hebben al vanalles mooi gezien maar wind dat het was, mensenlief nog noit zo veel stormen bijeen gezien.
's Avonds zitten we dus lekker warm bij de verwarming en ik haak dan natuurlijk ook wel wat.

Ik ben begonnen aan het zeshoekgrannyvest waar ik al eens iets van zei hier maar heb nog geen foto, het garen haakt speciaal vind ik, beetje raar maar wel plezant, het vordert goed en het resultaat is heel mooi.

Verder wilde ik tegen de 14de de mob versieren met enkele gehaakte hartjes zoals ik de tasjes voor 2 jarige meisjes heb gemaakt, staat hier ook een berichtje van maar ik vond de pdf niet terug en moest dus wachten tot we internet hadden en ik het kon opzoeken bij Ravelry.
Ondertussen gevonden en ik ben vanavond eindelijk aan het eerste hartje begonnen, zullen er niet veel meer worden denk ik :)

Het resultaat met de nodige linken volgt nog wel later.

Groetjes van An

2 opmerkingen: