Google+

donderdag 21 maart 2013

Blog volgen

Ik wilde er eigenlijk nog niet mee bezig zijn want het duurt nog best wel heel lang voor de reader van google gaat verdwijnen maar ja als iedereen met bloglovin wil beginnen werken, ben ik daar ook maar naartoe gegaan en heb er een account aangemaakt.
In mijn rechtse kolom staat een linkje voor wie me daar wil beginnen volgen.
Aangezien de meesten allemaal naar daar lijken te verhuizen, zal dit waarschijnlijk binnenkort ook wel een beetje de beste service gaan hebben dus handig om de account alvast te hebben.

Nochtans staat het me niet zo erg aan, niet qua look van de site enn ook niet wat betreft het feit dat ik vanmorgen al direct een pak junkmails van hen in mijn mailbox had, zal maar e sin de instellingen duiken, misschien is dat nog te verhelpen.

Ik ben ook es in de add-ons voor firefox gaan kijken en vond daar 'Bamboo' .
Dit is dus een extensie voor firefox die een icoontje aanmaakt bij je adresbalk (is te verplaatsen) met het aantal ongelezen blogberichten ernaast, een klik op dat icoontje en er opent zich een tabblad met de bambooreader en die ziet er een beetje uit als de googlereader. Is ook niet perfect maar denk dat ik toch wel daarmee ga lezen en bloglovin alleen ga gebruiken voor het beginnen volgen via de linkjes op jullie blogs.

Groetjes van An

Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking:

  1. of je gebruikt gewoon de leeslijst op blogspot zelf.. die staat op je dashboard..
    heb je alle blogs die je volgt..aanklikken en ze openen in een eigen tabblad.
    geen extra dingen downloaden of spammail

    BeantwoordenVerwijderen