Google+

woensdag 20 maart 2013

Oogjes en beetje lente binnen

Zowel de kip als m'n bunny hebben daarstraks oogjes gekregen en ze lijken direct een pak vrolijker geworden :)

Op de foto zie je ook nog een stuk van mijn hyacinthen in een potje, ik kocht vorige week bij de colruyt een potje met 3 bollen en die beginnen ondertussen mooi te bloeien, zaaalig die geur opsnuiven elke keer ik daar langskom!

Groetjes van An

Oh ja, ik heb nog iets klein maar grappig gemaakt, daarover morgen meer...



3 opmerkingen:

  1. Kijk dat is beter. Lijkt zo leuk als ze oogjes hebben en dan worden het ook echt beestjes. Leuk gemaakt An....

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn leuk geworden, heerlijk dat je het voorjaar in huis hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik was voor een keertje vlug geweest en had de kleurtjes van de linken al aangepast direct nadat ik het berichtje had gepubliceerd :).

    Het is nu veel beter zichtbaar allemaal dan tevoren, alleen niet meer zo mooi, omdat he tnu een heel andere tint groen is dan de achtergrond maar ja een mens kan niet alles hebben he

    BeantwoordenVerwijderen