Google+

vrijdag 7 juni 2013

Yessss

Mijn golfjesdeken is nu echt helemaal en compleet af :-), allez een paar dagen al maar ik had nog geen foto's gemaakt. IK ben er in elk geval keiblij mee !!

 108 draadjes die ik heb ingestopt tijdens het haken van de rand, kwestie van beetje afwisseling tussen die 2 dingen te hebben want zo'n rand lijkt ook eindeloos lang, ik had uiteindelijk bij de eerste toer rondom 1107 steken.











Ondertussen was ik ook nog begonnen aan een zakje voor een flesje water om aan mijn heuptas te hangen. Mij kom je dus niet tegen met een handtas maar met een heuptas, ik vind een tas waar ik moet op letten niet echt mijn ding, dat zakt altijd van mij schouder ofwel moet je dat in je hand houden heel den tijd, niks voor mij. Zo'n heuptas klik ik vast en geen omkijken meer naar, handen vrij oa om te fotograferen. Het is nog veilig ook want je zet die niet efkes neer om dan te vergeten mee te nemen, echt iets voor mij dus want zelfs in een café of restaurant ben ik dat heuptaske al vergeten, gelukkig merk ik dat altijd rap maar echt foolproof is het dus ni :).
Nu dat zakje voor water dat is bijna af en ja hup voor een fotograaf (gene professionele natuurlijk maar toch nen amateur die veel gaat wandelen met fotoapparaat in de aanslag) vergeet ik nogal vaak foto's te nemen vna mijn haakwerk dus die houden jullie te goed.

Ik zal der eens aan gaan verderhaken se en even mee naar de rode duivels kijken :)


Groetjes van An


2 opmerkingen: