Google+

maandag 13 januari 2014

allez

nu ben ekik nog altijd ni begonnen aan het CAL deken met de Annell Rapido zenne :)

Precies alsof ik niet goed durf, ik heb nochtans de eerste 4 kleurtjes op een rijtje gelegd dus weet waarmee te beginnen maar toch ...
Het andere deken heeft nu al 4 toertjes, nog eentje en de opdracht voor deze week zit erop, ik was aant twijfelen of ik me wel ging houden aan die paar toertjes per week of dat ik vlugger ging gaan op mijn eigen maar als ik zo voortdoe als ik bezig ben, zal ik me nog serieus moeten gaan haasten om de CAL bij te houden.

Dat de dekens zo traag vooruit gaan, heeft ook te maken met mijn topdownvest.
Ik heb gemerkt dat ik een hekel heb aan knopen aannaaien aan een gehaakt vest (of eender wat gehaakt waarschijnlijk).
Had ik eindelijk 4 van de 7 knopen eraan en merk ik dat het toch ni helemaal goed overeen kwam dus de 2 laatste er terug af  geprutst, ondertussen hangt er ene terug op zijn plaats, nog 4 te gaan dus.
En eigenlijk hadden er dus 8 aan gemoeten maar ga het onderaan maar een stukske openlaten alsof het zo hoort, want daar is het vest wat smal op mijn achterwerk. Ik heb ook maar 8 van die speciale knopen en met 7 aan het vest, hou ik dan een reserve en das toch ook handig en geruststellend.
Ik heb wel de draadjes al ingestopt dus alleen die knopen nog.

Niet veel te melden dus behalve dit:
Mijn eerste boek dit jaar is al uit. Ik had het in november hier op de boekenvoordeel gekocht in de Nekkerhal. Het verhaal speelt in Irak en is het verhaal van een jong meisje, ze zoekt een opleiding, wordt verliefd enz. Ook al zitten er elementen in en speelt het zich af tijdens de laatste oorlog daar en de tijd daarna, toch is het een tamelijk vrolijk boek door de manier waarop het geschreven is, er gebeuren wel ook triestige dingen in natuurlijk. Ik heb het met veel plezier gelezen afgelopen week aan zee, vooral in de trein ernaartoe en terug naar huis eigenlijk. Er is nog zeker 1 ander boek van deze schrijfster vertaald naar het nederlands en daar ga ik zeker ook naar op zoek.

Nu ligt hier Les Misérables klaar ...



Groetjes van An










Geen opmerkingen:

Een reactie posten