Google+

zondag 26 januari 2014

Boek en Sloef

Oei, ik was zo goed begonnen met regelmatig een berichtje schrijven maar nu is het al weer even geleden.

Ik was enkele dagen aan zee van de week en had mijn minilaptopke bij maar dat viel steeds uit, beetje facebook, fotoke bewerken en hup daar ging ie weer, werd veel te warm. Zoon zal es lief moeten aangekeken worden om dat es uit te kuisen.

Tja dus niet veel op internet maar wel het 2de boek van 't jaar uitgelezen.
Mijn vriend waarschuwde me dat het zware lectuur ging zijn maar huh, ik vond het een schitterend boek, ik kan me niet herinneren dat ik een boek nog zo vlug heb uitgelezen. Les Misérables van Victor Hugo.



En weer was het 1 van mijn koopjes op het boekenfestijn in de Nekkerhal, 5euro voor zoveel leesplezier!


Aan zee ook een beetje gehaakt bij de tv, tussen het lezen door dus. Zoals ik al es gezegd had, neen ik de CAL-dekens niet mee als we naar zee gaan, maar ben ik daar een apart projectje begonnen: sloefkes dus, alhoewel het garen wat dunne ris dan de vorige sloefkes die ik zo haakte waardoor het meer gewoon kousen zijn, bedsokskes dus eigenlijk :).
Het eerste sokske/sloefke is af:
gehaakt met soft van de zeeman


Ik moest ook nog mijn vervolgverhaal over het bakken afmaken.
Dus zometeen deel 3 :)


Groetjes van An





Geen opmerkingen:

Een reactie posten