Google+

maandag 6 januari 2014

Crochet along nr1

Die van de restjes

Er was precies een beetje te felle zon op mijn strijkplank toen ik de foto nam, zoveel rare schaduwen :)
Die 2 toertjes waren een beetje te rap af eigenlijk, 't hadden er voor mij wel wat meer mogen zijn, ik had bijna valsgespeeld en voortgehaakt met de engelse uitleg ;-)
Voor de eerste keer opgezet zonder beginlossen, dus lossenrij en 1ste rij halfstokjes in ene keer gedaan, en dat viel goed mee, maar of ik dat ook ga doen voor iets waar geen randje meer aanmoet achteraf dat weet ik ni want het werd toch wel heel losjes eigenlijk, voor een deken is het dus prima zo.

De bol Bravo was over van mijn ripple deken (waar ik trouwens elke avond gezellig onderkruip om tv te kijken, ik ben er dus supercontent van) en het lichte blauw is één van de bolletjes van minstens 20jaar oud, wol van den delhaize, hebben ze dat daar eigenlijk nog?, ik kom daar nl bijna nooit, vroeger ook alleen tijdens de solden dus 't zal een wreed goeiekoop bolleke geweest zijn.




Gisteren een wandelingske gaan maken bij ons in de buurt, een beetje binnendoor en langs een rivierke ne redelijk schonen toer tot bij Wolenzo en daar mijn bollekes gaan ophalen, handig zenne, ik kon zo nog es kijken naar wat ik gekozen had en zelfs nog een kleurke dat toch ni zo goed paste precies, wisselen voor een beter.
Ik heb voor kerstmis van vriend en kids ne nieuwe smartphone gekregen en daar staat nu een appke op om uw voetstappen te tellen ('t klopt precies nog ook), ge krijgt ook het aantal km te zien en ons toerke met halte bij wolenzo was 4,1km. Wat dus wil zeggen dat ik maar zo'n 1,5km van bij de webwinkel woon (we deden dus een langer wandelingske dan nodig, oa ook nog langs een bakker) , Nice ! :)

Met die nieuw kleurkes (Annell Rapido was dat dus) ben ik nog ni begonnen.
Gisterenavond ni echt meer tijd gehad om er mee bezig te zijn dus ik weet nog niks van volgorde van kleurkes en aangezien we vandaag met de trein naar zee kwamen voor een paar dagen, had ik dan alles moeten meenemen, beetje overdreven voor 2toerkes te haken :)
Nu hier aan zee al een stukske voortgehaakt aan een sloefke dat ik vorige keer was beginnen haken.



Groetjes van An


2 opmerkingen:

  1. Wat je laat zien is in ieder geval al heel mooi!
    Ik denk dat jij van alle blogmadammen dan wel het dichtste bij Wol en zo woont! Jij wint! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig die stappenteller en inderdaad het is bij wijze van spreke achter den hoek ;) Veel plezier met je deken!

    BeantwoordenVerwijderen