Google+

zaterdag 1 februari 2014

Tussendoor even dit

Er is een curus gestart vandaag over suikervrij eten.

De cursus is gratis, eerste les heet "Goede suiker slechte suiker".

Ik ga volgen in elk geval,  want ik wil graag nog minder suiker gaan eten en het zal wel helpen om er zo dagelijks mee geconfronteerd te worden in een lesje. 
Aangezien er nog bloggers blijken te zijn die geen (of minder) suiker meer eten of die op andere  manieren erg met voeding bezig zijn, wilde ik dit even met jullie delen.



Groetjes van An

2 opmerkingen:

  1. Dit lijkt me wel wat! Ik denk dat ik me ook ga inschrijven maar jij schrijft dat dit vandaag start? In je link staat 1 maart? Lees ik iets fout?
    Dankjewel voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. http://voedzo.nl/geen-suiker/start-1-februari-met-de-gratis-suikervrije-cursus/

    Da's een ouwere link, blijkbaar zijn ze van plan om elke maand een cursus te starten, is gratis dus je doet sowieso mee zoveel of zo weinig je wilt :)

    Vandaag heb ik dus echt wel het eerste lesje gekregen, is interessant geschreven en als je zo alles op een rijtje mooi krijgt, vind ik het wel de moeite.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen