Google+

donderdag 12 juni 2014

Ik las nog 1 en 3/4 boek

Voor ik aan Trots en Vooroordeel begon had ik nog De Wandelaar gelezen van Adriaan Van Dis.

Tekst van de achterflap:
Een man krijgt bij een brand een hond in zijn schoot geworpen. Een hond die een andere wereld voor hem open: die van vluchtelingen, illegalen en zwervers. Het verandert Parijs, het verandert de man: hij wil helpen, goed doen. Maar alles wat hij doet, pakt anders uit.
Ik vond het weer een mooi boek van Van Dis, net als andere boeken die ik vroeger van em gelezen heb.


En dan was er dus het 3/4de boek.
Ik had voor we naar Engeland vertrokken begin mei, nog es door de stapels boeken die ik van mijn vader heb geërfd, gezocht en vond er 'Elementaire deeltjes' van Houellebeq.
Een dik boek, dus dat was goed voor de uren die we met de trein gingen reizen.
Ik vond het niet altijd even boeiend geschreven, beetje zwaar, psychologisch, maar vaak toch ook wel plezant dus ik las lustig voort op de eurostar, op de engelse trein, 's avonds voor het slapen gaan, en ook weer op de trein terug naar London en op de Eurostar terug naar Brussel tot ik daar aangekomen zowat 3/4de van het boek uit had.

2 dagen later gingen we naar zee, naar vriend thuis, en ik wil mijn boek inpakken, ik zoek me te pletter maar geen elementair deeltje te vinden...
Na een tijdje begint het te dagen dat ik toen ik flesje water en zakje snoep in mijn rugzak stak, ik mijn boek opzij tussen de zetel en de muur van de trein heb gestoken, even uit de weg, waarschijnlijk heb ik het daar dan laten steken :(

Nu ben ik dus op zoek naar een 2dehands Elementaire deeltjes van Michel Houellebeq,  liefst met een paarse kaft, ik zet het er maar bij voor 't geval iemand het boek heeft liggen en er vanaf wilt, please verkoop het aan mij voor een prijsje. ik wil het boek graag verder lezen maar vind het nu ook weer niet zo goed dat ik het nieuw ga kopen voor zover het nog te koop zou zijn want het is al wat ouder.

 Moest je het boek hebben, laat dan aub een berichtje achter hieronder !


Groetjes van An


Geen opmerkingen:

Een reactie posten